04/07/2024 13:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משפרים את יכולת השיווק של העסק: כל הסיבות להתקדם למרכזייה וירטואלית

האם אתם מעוניינים לשפר את השיווק בעסק? לשפר את התקשורת הטלפונית מול הלקוחות? גם וגם? בתור בעלי עסקים, כל מה שעשוי לשפר את יכולת השיווק שלכם, כפי הנראה בהחלט שווה את תשומת ליבכם. מרכזייה וירטואלית עשויה להיות בדיוק דבר כזה. לא מכירים את המרכזיות מקרוב? מכירים אבל לא מודעים לקשר שיש בינן לבין עולם השיווק? לפניכם הסבר קצר שיבהיר וימחיש.

להזניק את התקשורת לעתיד

מרכזיה וירטואלית או מרכזיית IP בענן, היא הדרך המודרנית לממש תקשורת עסקית. זו היא טכנולוגיה, אשר לוקחת את נושא הטלפוניה גם עמוק יותר לעולם המחשוב וגם לסביבת האינטרנט (כשרות ענן). כל זאת, פותח כמובן אפשרויות והזדמנויות עסקיות חדשות ושימושיות. באמצעות פתרונות כגון מרכזיה וירטואלית לעסקים של חברת Voicenter, אינספור עסקים בארץ ובעולם מקדמים את יכולותיהם ומתייעלים. זאת, תודות לשילוב מצוין של תועלת רבה, לצד עלויות נוחות וקלות שימוש. מדובר במערכת עם אפשרויות רבות שמייד נפרט. משלים אותן ממשק ניהול ידידותי ומתקדם, אשר מקל על ניהול מרוכז ופשוט של המערכת.

מה מרכזייה כזו כוללת?

מרכזייה וירטואלית מציעה שיחות פנימיות בחינם, ניהול מתקדם של שיחות ועידה, הצפנת שיחות, חיבור לאפליקציות עסקיות שונות וגם

  • ניתוב שיחות דינאמי – מנגנון Interactive Voice Response, אשר מקבל שיחות במקומכם, מאפשר ניתוב עצמי למתקשרים ועוד תכונות מתקדמות ושימושיות.
  • הקלטת שיחות – יכולת פשוטה להקליט שיחות במהירות ולנהל את ההקלטות בנוחות.
  • פקס למייל ומייל לפקס – פישוט ההתנהלות עם פקסים, שהם צורת תקשורת ישנה, אך כזו שעדיין לא עברה מהעולם. במקום להסתבך עם מכשירי פקס, האיטיות שלהם, הניירת שהם מוציאים וכדומה, תוכלו לשכלל וגם לפשט את הטיפול בכך.

כיצד היא תתרום לפעילויות השיווק שלכם?

מהסבר זה, הבנתם בוודאי לבד, עד כמה מרכזייה כזו עשויה להועיל לעסקים בכלל. אך מדוע אתם צריכים שירות מרכזיה מסוג זה, ספציפית בהקשר השיווק? אלה שלוש סיבות להמחשה:

 

 

  • שיווק ממוקד – במסגרת נתב השיחות שהזכרנו, ניתן להשמיע למתקשרים בזמן שהם ממתינים, מידע שיווקי מסוגים שונים. יותר מכך – מידע זה יוכל להיות מותאם עבורם אישית, באמצעות זיהוי המתקשר!
  • שירות חייגן – פישוט הוצאת שיחות מרובות, כולל במסגרת קמפיינים שיווקיים. בכך שהמערכת מבצעת את החיוג, ההמתנה לתשובה והקישור למוקדן פנוי.
  • ייעול פעילות המוקדנים – יכולת לנטר, לתעד, לנתח ולשפר, את פעילות המוקדנים האנושיים שמשתמשים במרכזייה.

ומה מעבר לשיווק?

אז מדוע אתם זקוקים לשרות כזה, מעבר לתועלתו (החשובה מאוד!) לשיווק? אלה כמה מהתועלות הנוספות: באופן מיידי, מרכזייה כזו כשרות ענן, חוסכת לכם בעלויות חומרה ותוכנה של מרכזייה טלפונית רגילה בתוך העסק. היא זמינה לגישה מכל מקום ומכל התקן מחשוב עם חיבור לאינטרנט. מרכזייה וירטואלית אף תשפר את יכולתכם להבין לעומק את התקשורת מול הלקוחות, תודות למידע הרב שנצבר במערכת. יכולתה להתחבר למערכות אחרות (כגון CRM או סמארטפונים) תאפשר השגת תועלות נוספות.

עוד על Voicenter

וויסנטר היא חברה בולטת וותיקה בתחום זה, עם ענן טלפוניה אשר מבוסס על חמש חוות שרתים. השרתים ממוקמים בישראל, בארה"ב, אירופה, הונג קונג ואוסטרליה. תודות לפריסה רחבה זו, החברה מסוגלת להבטיח רציפות לפעילות השרות. זהו מקור אחד שממנו תוכלו לרכוש את כל הדרוש, כולל ציוד תומך כמו נתבים, טלפונים ואוזניות. באמצעות Voicenter SIM תוכלו גם לקבל את תכונות המרכזייה השונות, ללא תלות בתשתית אינטרנט רגילה.

לסיכום

אל תישארו מאחור! לא בשיווק, לא בטכנולוגיה ולא במקום שבו שניהם נפגשים – המרכזייה הווירטואלית היא השקעה שכדאי לכם מאוד לנסות.

מאמרים בנושא

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

נופש בחיפה

נגישות